Jesse Mons Managing Director Robot Kittens

Jesse Mons, voorheen Head of Production bij Publicis Groupe, start per 31 maart 2021 als Managing Director en partner van het creatief technisch bureau Robot Kittens in Hilversum. Hij wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de agency, en gaat samen met oprichters Tijmen Mulder en Niels Filmer het bureau operationeel verder professionaliseren. De rolverdeling van de andere directieleden verschuift hiermee: Tijmen Mulder krijgt de rol van Creative Director en Niels Filmer van Technical Director.

Tijmen Mulder, co-founder Robot Kittens: “We zijn zes jaar geleden begonnen met vijf mensen, inmiddels zijn we uitgegroeid naar negentien teamleden. Met de komst van Jesse kunnen we de professionalisering van Robot Kittens verder doorzetten. We zagen van beide kanten dat zijn ervaring en talenten goed aansluiten bij ons unieke DNA, en zijn dan ook erg blij dat hij zich aansluit bij ons team.”

Jesse Mons, Partner en Managing Director van Robot Kittens: “Robot Kittens is een unieke agency. Er staat een prachtige basis voor een creative powerhouse in technologie. Dit in combinatie met de knipoog, noem het de fun-factor, maakt het bijzonder. Ik deel de visie van Tijmen en Niels, en het was voor mij dan ook een logische stap om mezelf bij deze fantastische agency aan te sluiten. We staan aan de vooravond van veel mooie dingen, ik kijk er enorm naar uit om samen met het hele team het bureau naar de volgende stap te brengen.”

 www.robotkittens.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.