Dept aangesteld tot reseller van Google Cloud en Google Marketing Platform

Digital agency Dept is reseller geworden van Google Cloud en het Google Marketing Platform (GMP). Daarmee kan Dept volgens eigen zeggen haar klanten in de EMEA-regio beter bedienen. 

Google Marketing Platform bestaat uit tools als Google Analytics 360, Display & Video 360, Search Ads 360 en Google Optimize 360. Onderdeel van het proces was een pitch voor Google met diverse klantcases. 

Dimi Albers, CEO van Dept: "Voor Dept is de nieuwe reseller-status een echte mijlpaal in onze Google-partnership te noemen. We onderscheiden ons hiermee nog meer als de digital agency van de toekomst en laten zien dat we sterke partnerships aangaan, de klant extensief van dienst kunnen zijn en dat we data en media snappen als geen ander."

Cristian van Nispen, head of data & intelligence bij Dept: "Met Dept als reseller kunnen klanten een eigen Google-licentie verkrijgen, waardoor ze eigenaar worden van alle eigen data en controle houden over hun technologie-stack. Als gevolg hiervan kan het voor de klant financieel gunstiger uitpakken door minder afhankelijk te zijn van derden."

www.deptagency.com
www.google.com
www.abc.xyz

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.