Dekbed-Discounter.nl lanceert woonwebwinkel WoonQ.nl

Dekbed-Discounter.nl heeft een woonwebwinkel gelanceerd onder de naam WoonQ.nl. Het bedrijf dat de beddengoedmarkt succesvol opschudde is van plan ook de woonbranche te transformeren. In 2019 realiseerde Dekbed-Discounter.nl een omzet van ruim 100 miljoen euro.  

Niels Verwij, CEO Dekbed-Discounter.nl: “Nu we marktleider zijn in de slaapbranche, breiden we uit naar de woonbranche. WoonQ.nl is opgericht met dezelfde visie als Dekbed-Discounter.nl wat betreft service en kwaliteit en zit qua prijs in het middensegment. Alles wat je nodig hebt voor je huis kun je vanaf nu bij WoonQ.nl vinden.”

WoonQ.nl levert naast meubels, lampen en accessoires ook tuinmeubilair en alles voor keukens.

Niels Verwij "WoonQ.nl geeft Dekbed-Discounter.nl bovendien meer ruimte voor producten die deels al in het portfolio zitten. Het assortiment is modern en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding”, aldus Verwij. De woonwebwinkel geeft klanten ook de mogelijkheid producten in drie termijnen te betalen.

De jonge ondernemer begon in 2014 met een startkapitaal van slechts 5000 euro Dekbed-Discounter.nl. In 2019 was de omzet van het bedrijf al ruim 100 miljoen euro. Vorig jaar fuseerde het bedrijf met meubelexpert De Arend, waardoor het productaanbod werd uitgebreid met meubilair voor de zakelijke markt. Daarnaast werd in 2019 ook de site Koopjedeal.nl door de webwinkel overgenomen. De merken opereren onder moederbedrijf Jamani Group. 

Door goedkoop dekens, lakens en boxsprings te leveren zorgde Verwij ervoor dat consumenten voor deze producten de deur niet meer uit hoeven. Hij hoopt met WoonQ.nl op deze manier ook de woonbranche te veranderen.

www.dekbed-discounter.nl
www.woonq.nl


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.