Clever Strategy lanceert Clever Campus

Het marketing bureau Clever Strategy lanceert een Clever Campus waar het kennisoverdracht binnen het marketingvak wil stimuleren om marketingverspilling te voorkomen. Deze kennis wordt voor iedere vakgenoot beschikbaar gesteld.

Kjeld Piek, mede-oprichter van Celever Strategy: “De Clever Campus wordt als eerste virtueel gelanceerd, omdat de fysieke campus door het corona-virus vertraging heeft opgelopen, zegt Kjeld Piek (Co-Founder Clever Strategy). Bij kennisdeling zijn fysieke bijeenkomsten in een huiskamersfeer het prettigst en deze elementen hebben wij geborgd in onze campus met daarin een collegezaal met borrelgelegenheid, bibliotheek en gym. Desalniettemin willen wij geen vertraging in het faciliteren van de kennisoverdracht en groei van het data-driven & fact-based marketingvak. Zeker in deze tijden is marketingverspilling geen optie.”

Iedere maand is er een bijeenkomst waarbij een specifiek thema verder verdiept zal worden door experts. De campus werkt samen met verschillende experts uit het vak en deze experts dragen bij aan de kennisoverdracht. Denk aan thema’s als customer data platforms, oftewel de technologie achter personalisatie & verleidingstechnieken. Of de laatste trends in marketing automation, e-mailmarketing en liquid media. De sessies zijn volledig interactief. Alle sessies zijn kosteloos.

www.clevercampus.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.