ASN Bank, Asmodee, Hertog Jan, Lidl, Storytel en Nationale Postcodeloterij genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2021

De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021 zijn bekend.

Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira deze zes adverteerders genomineerd:


Winaar in 2020 was Albert Heijn

Eerdere edities werden gewonnen door Specsavers, Tele2, ING (tweemaal), KPN, Ziggo en Nederlands Film Festival.

In de komende weken zullen wij case-interviews doen met de genomineerde adverteerders. Deze worden voorgelegd aan de jury, die de winaar bepaalt.

Op dinsdag 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt tijdens het Cross Media Diner in Amsterdam.

Vrijdag 18 juni is de laatste dag dat cases kunnen worden ingestuurd voor Cross Media Awards 2021.

Doet jouw bedrijf al mee?

Inzenden voor de Cross Media Awards kan nog even! Is jouw bedrijf, of ben jij actief met crossmedia en wil je graag een case inzenden of meedingen in een van de andere categorieën? Wacht niet langer en geef je op! Op onze website vind je alle informatie. Wacht niet te lang. De deadline is vrijdag 18 juni.

www.crossmediaawards.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.