Tag Resultaten

Srdan Markov aangesteld als marketing directeur Lidl Nederland

23-04-2025 | 10:42:00
Lidl Nederland heeft Srdan Markov benoemd tot directeur inkoop en marketing.

Bruut wordt lead agency voor socials van Lidl Nederland

06-02-2025 | 09:30:00
Na samenwerkingen waarin Bruut met Lidl creatieve video-first campagnes creëerde, kiest Lidl nu officieel voor Bruut als hun social agency voor de twee grootste kanalen van de supermarkt: Instagram en Facebook.

MultiTankcard samenwerking met BP Pulse en LIDL

28-01-2025 | 12:48:32
De toevoeging van 19 snelladers van Ionity, 66 snelladers van BP Pulse en 120 laadpunten bij Lidl zorgt voor een dekking van 98 procent binnen Nederland

Alfred: Beste groente, fruit én brood commercial voor Lidl

17-01-2025 | 16:00:00
Op 19 januari lanceert Lidl de door Alfred ontwikkelde marketingcampagne die groente, fruit én brood in de schijnwerpers zet. De campagne benadrukt de betaalbaarheid en kwaliteit van verse producten

Lidl zet kerstcampagne in tegen kinderarmoede

26-11-2024 | 10:40:00
Supermarktketen Lidl lanceert de kerstcampagne, die voor het vierde jaar op rij aandacht vraagt voor kinderarmoede in Nederland.

Lidl lanceert Sinterklaas-campagne met hulp van Alfred en Dylan Haegens

12-11-2024 | 11:46:00
De campagne zet in op betaalbare speelgoedmerken zoals Lego, Paw Patrol, Barbie en Marvel.

Lidl kiest voor GoSpooky als socialmediabureau

14-06-2024 | 12:42:00
De samenwerking is inmiddels begonnen met de lancering van Lidl's eigen TikTok-kanaal.

Alfred ontwikkelt campagne huismerk Lidl: Ik ga naar Lidl voor...

03-04-2024 | 15:59:00
Alfred heeft een campagne ontwikkeld om het huismerk van Lidl extra onder de aandacht te brengen onder de noemer Ik ga naar Lidl voor….

Lidl Belux kiest iO als digitale partner

18-03-2024 | 16:36:00
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning

Reclamebestedingen top-50 retail daalden 5,6 procent in 2023; grote supermarkten -13,7 procent

22-02-2024 | 08:19:00
Marketing Report gaat de komende maanden in samenwerking met Nielsen diep de cijfers in om in kaart te brengen wat er in 2023 in diverse branches is gebeurd op gebied van mediabestedingen

Lidl kiest Alfred na verlengde pitch

29-11-2023 | 07:46:00
Lidl heeft Alfred verkozen na een pitch die in april 2023 was uitgezet. De pitch werd stilgelegd nadat eind juni bekend werd dat Jorieke de Vries-Goosen Lidl Nederland zou verlaten

Jorieke de Vries-Goosen per januari 2024 CMO bij Jumbo

27-10-2023 | 08:33:00
Jorieke de Vries-Goosen is per 1 januari 2024 benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO) bij Jumbo. Dit bevestigt Jorieke de Vries-Goosen desgevraagd aan Marketing Report

Lidl en HERC komen met wervingscampagne Sowieso iets voor jou

05-09-2023 | 10:12:00
Met de landelijke campagne wil Lidl de voordelen voor werknemers onder de aandacht brengen bij jongeren.

Jorieke de Vries-Goosen verlaat Lidl, bureaupitch on hold

27-06-2023 | 14:18:00
Jorieke de Vries-Goosen verlaat per medio september 2023 Lidl Nederland. Dit heeft de supermarktketen bekendgemaakt. Lidl geeft in een persverklaring aan haar keuze te respecteren en tegelijkertijd te betreuren. Ook bedankt de keten haar voor alle toewijding en de vele succesvolle campagnes die zij met haar team heeft neergezet

Alfred en DEPT in de race om het account van Lidl

12-05-2023 | 13:29:00
In ieder geval Alfred en DEPT doen mee aan de eerder bekend geworden pitch die Lidl heeft uitgezet voor de keuze van een creatief bureau. Dit bevestigt Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing, Branding en Packaging van Lidl aan Marketing Report

Joe Public: vertrek Lidl opent andere deuren

30-04-2023 | 15:15:00
Joe Public reageert op het uitzetten van een pitch door Lidl voor een creatief bureau. Joe Public was de afgelopen 5 jaar het creatieve bureau van Lidl

Lidl zet pitch uit voor creatief bureau

30-04-2023 | 14:28:00
Lidl heeft een pitch uitgezet voor de keuze van een creatief bureau. Dit bevestigt Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing, Branding en Packaging van Lidl desgevraagd aan Marketing Report

[Interview] Bert Jan ten Kate (Massarius): Cookieloos zet nog niet echt door; keiharde refresh van 15 seconden komt op

27-03-2023 | 20:59:00
Bert Jan ten Kate is CEO, eigenaar en oprichter van Massarius. We spreken hem over trends en ontwikkelingen bij Massarius en de markt van programmatic advertising

Joe Public verzorgt kerstcampagne: Lidl is er voor iedereen

06-12-2022 | 14:02:00
Lidl’s kerstcampagne staat in het teken van enerzijds luxe voor iedereen, en anderzijds heeft Lidl als boodschap er voor iedereen te zijn

[Interview] Jorieke de Vries (Lidl): Ik zou niet snel een stand alone influencer-campagne optuigen

30-01-2022 | 10:35:00
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Jorieke de Vries, Head of Marketing bij Lidl.

Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT

02-12-2021 | 00:00:00
Lidl Nederland heeft na een oriëntatie opnieuw gekozen voor ZIGT. Het mediabureau werkt sinds 2007 voor de discountsupermarkt

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.