ABN Amro start campagne voor Tikkie: Lekker in de Flow

ABN Amro heeft een door Havana Harbor (onderdeel van Candid) ontwikkelde reclamecampagne gelanceerd voor het eigen merk Tikkie. Mediamonk produceerde daarbij de campagne met de slogan Lekker in de Flow.

De campagne wordt ondersteund door een soudtrack van Willem de Bruin, ook bekend als Willy van The Opposites. In de merkcampagne wil Tikkie zich profileren als meer dan alleen een betaalverzoek tussen consumenten, maar ook een oplossing zijn voor bedrijven. De proposities Tikkie Check en Tikkie Terug zijn daartoe geïntroduceerd om betalingen in de horeca en cashbackacties mogelijk te maken. 

Fabienne Jungerhans, Commercial Director Havana Harbor: “Met Tikkie blijft betalen makkelijk en leuk. Deze boodschap komt terug in alle brand campagnes die we met Tikkie hebben gemaakt. Diezelfde optimistische boodschap zit ook in Lekker in de Flow. Naast beeld, is muziek het perfecte medium om deze boodschap over te brengen. De track van Willem geeft de campagne precies de juiste dimensie.”

Moreno Kensmil, Head of Marketing van Tikkie: “Van boodschappen doen met voordeel tot het snel afrekenen van je lunch op weg naar een volgende afspraak. Met onze app willen we dit leuker en makkelijker maken, zodat je snel weer verder kunt met andere zaken. Oftewel: hou Tikkie bij de hand, dan blijf je in de flow. De tune is niet alleen erg aanstekelijk en vrolijk, maar brengt ook al onze proposities optimaal ten gehore.”

De campagne is te zien en horen via online, radio en online radio

.
Adverteerder: ABN AMRO - Tikkie | Reclamebureau: Havana Harbor (part of Candid) | Productiehuis: Mediamonks | Post-productie: Mediamonks | Mediabureau: MediaCom & Storm Digital, Part of Accenture Interactive | Muziek: Willem de Bruin & Morien van der Tang (Morgan Avenue) | Geluid: Morien van der Tang

www.abnamro.nl
www.tikkie.me


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.