7 nominaties Cross Media Bureau van het Jaar 2020

De Jury van de Cross Media Awards 2020 onder voorzitterschap van Guido van Nispen heeft de inzendingen voor Cross Media Bureau van het Jaar beoordeeld. Dat heeft geleid tot een recordaantal van 7 nominaties. De genomineerde bureaus zijn:


Bas Vlugt, mede-organisator van de Cross Media Awards: "Cross Media Awards 2020 kent een recordaantal inzendingen, dat geldt ook voor de categorie Cross Media Bureau van het Jaar. We zijn als organisatoren blij met het brede spectrum aan bureaus dat voor deze prijs heeft ingestuurd. De juryscores zaten zeer dicht bij elkaar, zes bureaus stonden binnen 0,3 punten in eindscores. Dat heeft geleid tot een nog niet eerder gezien groot aantal genomineerde bureaus in deze categorie. Het is spannend!"

De winnaars van de Cross Media Awards worden bekendgemaakt tijdens het Cross Media Diner 2020 op 1 juli in Amsterdam.

www.crossmediaawards.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.