Wessel Beumer en Barend Stegeman naar Natwerk

Wessel Beumer en Barend Stegeman zijn overgestapt van Selmore naar Natwerk. Beide creatievelingen ontwikkelden onder meer campagnes voor de Nationale Bioscoopbon en Seat Nederland (Pon). Eerder wist Natwerk accounts als Netflix, Tikkie, Ace And Tate, Tasc en NomNomNom binnen te halen. Bij Natwerk zijn beide creatieven aangesteld als Creative Director; ze werkten sinds maart 2021 voor Selmore en daarvoor meer dan 7 jaar voor XXS Amsterdam.

Jon Thissen, algemeen directeur van Natwerk: "Met het aantrekken van Wessel Beumer en Barend Stegeman als creatief directeuren zetten we bij Natwerk een belangrijke stap richting onze ambitie om hét grootste en beste onafhankelijke creatieve reclamebureau van Nederland te worden. Hun ervaring en creativiteit zijn van groot belang om onze groeistrategie verder vorm te geven en ons te ontwikkelen tot een full-service merkenbureau."

Wessel Beumer en Barend Stegeman: “Het is interessant om in te stappen bij een gedreven bureau dat midden in een groeifase zit. De creatieve ambitie van Natwerk biedt ontzettend veel kansen, zowel op creatief vlak als het aantrekken van bijzonder merken."

www.natwerk.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.