Tag Resultaten
Coen Ruseler: Strategie leeft, creatie zit in Natwerks DNA
Onlangs kondigde Natwerk vier toetredende aandeelhouders aan die in het directieteam en managementteam hebben plaats genomen. We spreken deze aandeelhouders in een reeks interviews hierover. Deze keer spreken we met Coen Ruseler, Managing Director van Natwerk.
Dawn aan de slag voor Natwerk
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.
Farioli geëerd met Toscaanse olie door Natwerk en fans
Reclamebureau Natwerk en supportersplatform Fanshoppi hebben samen met een groep Ajax-fans een bijzondere hommage gebracht aan trainer Francesco Farioli.
Hanneke Rikveld: Natwerks kracht zit in duurzame relaties
Natwerk heeft recent vier nieuwe aandeelhouders verwelkomd die zijn toegetreden tot het directie- en managementteam. In een reeks interviews gaan we met hen in gesprek. Deze keer spreken we met Hanneke Rikveld, Head of Account bij Natwerk.
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Senior Social Content Creative
UNLIKE is per direct op zoek naar Senior Social Content Creative
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Campaign Projectmanager
UNLIKE is per direct op zoek naar Campaign Projectmanager
Natwerk verwelkomt vier aandeelhouders in directie
Natwerk uit Amsterdam breidt zijn directie uit met vier aandeelhouders: Coen Ruseler, Maaike van der Meer, Hanneke Rikveld en Jurgen Retra.
Natwerk en Gall & Gall lanceren merkactivatie met pop-up
Natwerk en Gall & Gall hebben hun eerste gezamenlijke project gepresenteerd onder de recent ontwikkelde merkstrategie.
Natwerk viert twintigjarig jubileum met feest en pak
Reclamebureau Natwerk viert zijn 20-jarig bestaan met een samenwerking met Bonne Suits.
Natwerk viert 20 jaar met Bonne Suits-pak
Reclamebureau Natwerk viert zijn 20-jarig bestaan met een samenwerking met Bonne Suits.
Natwerk maakt campagne voor Tikkie Zakelijk
Tikkie heeft een campagne gelanceerd om het gemak van Tikkie zakelijk onder de aandacht te brengen. De campagne bestaat uit verschillende video’s waarin ondernemers zoals een kapper en een glazenwasser te zien zijn
Natwerk ontwikkelt campagne Lebara over passend datagebruik
De campagne daagt consumenten uit om na te denken over hun datagebruik en roept de vraag op: Heb je dat nou écht nodig?
Natwerk en RAAK zetten ouders aan tot speelsheid
Siropenmerk RAAK lanceert samen met Natwerk een merkcampagne die ouders aanspoort om hun innerlijke kind te omarmen. Onder het motto Dat is niet raar… dat is RAAK! moedigt de campagne volwassenen aan om zich mee te laten slepen in de fantasie en het plezier van hun kinderen.
Normal is bad for business
Natwerk is een creatief onafhankelijk Nederlands bureau dat zich profileert als normal is bad for business. We spreken met Barend Stegeman en Wessel Beumer, beiden Creative Director bij Natwerk.
Natwerk maakt merkcampagne voor ERU
Het Nederlandse kaasmerk Koninklijke ERU lanceert een merkcampagne waarin de hectische gezinsochtend centraal staat.
Orangefit en Natwerk lanceren More better days
Orangefit lanceert samen met creatief bureau Natwerk de campagne more better day, waarmee het merk haar pay-off en merkstrategie presenteert.
Creatieven Sjors Roovers en Lex Segers keren terug bij Natwerk
Sjors Roovers en Lex Segers keren terug naar Natwerk, waar negen jaar geleden hun creatieve avontuur begon.
BUX en Natwerk lanceren nieuwjaarscampagne: Financieel fit met BUX
Beleggingsplatform BUX lanceert samen met reclamebureau Natwerk een nieuwjaarscampagne waarin het thema financiële fitheid centraal staat
ABN AMRO en Natwerk lanceren Boemerang Pensioen: pauze in plaats van doorwerken
ABN AMRO Preferred Banking en Natwerk hebben het Boemerang Pensioen gelanceerd, een concept dat mensen aanmoedigt tussentijdse pauzes in te lassen tijdens hun carrière.
Ayvens schakelt Natwerk in voor merkactivatie
Ayvens veranderde eerder dit jaar van naam vanwege de samenvoeging van LeasePlan met ALD Automotive. Om leaserijders op een positieve manier vertrouwd te maken met de nieuwe naam, bedacht Natwerk een activatiecampagne rondom een actueel servicemoment, de bandenwissel.
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren Award - Natwerk & The Content Department: Zilveren Kruis Huidkankerpreventie-campagne
Primair doel: Ieder jaar komen er ruim 77.000 nieuwe huidkanker patiënten bij. Terwijl dit in veel gevallen te voorkomen is door jezelf goed te beschermen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis