Viaplay en Max Verstappen breiden samenwerking uit

Regerend Formule 1 wereldkampioen Max Verstappen en Viaplay breiden hun meerjarige samenwerking uit. Vanaf de Grand Prix van Singapore zal het Viaplay-logo te zien zijn op de racehelm van Verstappen alsmede vanaf volgend seizoen op de klep van zijn officiële Formule 1 driver cap.

Daarnaast zal de Nederlander ook te zien zijn in nog meer nieuwe en exclusieve Viaplay-programma’s. Viaplay en Max Verstappen werken samen aan nieuwe exclusieve content die in première zal gaan tussen het einde van het huidige Formule 1-seizoen en de start van het seizoen 2023.

Max Verstappen: “Ik ben super blij met de uitbreiding van het Viaplay-partnership. Met veel plezier kijk ik terug op de samenwerking tot nu toe. Ik weet zeker dat we de Formule 1-fans de aankomende periode kunnen trakteren op nog veel meer mooie programma’s. Zoals we allemaal weten is streaming de nieuwe manier van uitzenden en ik vind dat Viaplay uitstekend werk verricht om deze toekomst vorm te geven.”

Peter Nørrelund, Chief Sports Officer bij Viaplay: “De samenwerking tussen Viaplay en Max Verstappen is een enorme hit. We schakelen nu over naar een hogere versnelling, zodat we de content rondom één van de grootste Formule 1-supersterren kunnen uitbreiden. Fans komen hierdoor nog dichter bij de man achter de helm- en ook het Viaplay-logo zal elk raceweekend zichtbaar zijn voor miljoenen kijkers over de hele wereld."

www.viaplay.com/nl-nl/


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

27-08-2025 | 08:55:46
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer

ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms

26-08-2025 | 09:21:00
Veel gebruikers van online platforms weten weinig over hun rechten onder de Europese Digital Services Act (DSA). Dat blijkt uit onderzoeken die de Autoriteit Consument & Markt (ACM) tussen 2023 en 2025 liet uitvoeren.

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.