VDS Publishers start Digital Agency

Interessant nieuws in deze bijzondere tijden: naast TopGear, JFK en Custom Media, is VDS Publishers B.V. gestart met VDS Digital Agency.

Digital Agency verzorgt online en social marketingcampagnes voor de automotive- en mannenlifestyle-branche. Daarbij worden traffic, leads & prospects en klanten geleverd voor opdrachtgevers met als specialisatie online marketing, social marketing, leadgeneratie, e-mailmarketing en contentcreatie.

Digital Agency is opgestart vanuit de sterk opgebouwde online en social media-expertise vanuit de selectieve doelgroepen van TopGear en JFK, de automotive- en mannenlifestyle-branche. Daarbij wordt gebruikgemaakt van zowel owned media als paid media.

Campagnes zijn reeds uitgevoerd voor onder andere FIAT (leads genereren voor offertes voor nieuw model), Jaguar (inschrijvingen voor customer days) en TW Steel (social traffic salescampagne).

www.vds-publishers.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.