Valentijn Spek is Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Bij Wayne Parker Kent is Valentijn Spek  per 1 mei Head Of Strategy. Hij werkt voor Nederlandse en internationale klanten om hun social brending, storytelling en advertising te verbeteren. Door zijn aanstelling wordt hij onderdeel van het managementteam. Valentijn Spek werkte hiervoor bij DEPT in dezelfde functie.

Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent: “Onze belofte stories worth telling betekent dat we merken helpen groeien door waardevolle en relevante verhalen te creëren. Van content tot branding en advertising. Zijn brede ervaring past daarom naadloos binnen onze toekomstplannen.”

Valentijn Spek, Head Of Strategy bij Wayne Parker Kent: "Dit is een talentvol en ambitieus bureau dat echt het verschil wil maken voor mensen en klanten. We hebben een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame. Ik kijk uit naar de impact die ik kan maken op het bureau en de klanten."

www.wayneparkerkent.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.