[TikTok Today] CapCut-templates, Flowers en viral dansje van de maand

Blauw Gras maakt samen met Marketing Report een maandelijks item over TikTok: TikTok Today. Gen Z-creatives en TikTok-adepten Thom Knobel en Mauran Verniers nemen daarin marketeers mee in dit nieuwe medium. Met daarin de laatste trends op het platform, gefilmd in een TikTok-format van 3 minuten.

Ze nemen je mee in het ontstaan van de trends, hoe merken als Duolingo, IT’S A PRESENT en Blokker deze hebben toegepast en tips om hierop in te spelen.

Deze maand bespreken ze de invloed van CapCut-templates, de release van Flowers van Miley Cyrus en het viral dansje van de maand. 

www.blauw-gras.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.