Sterk Reclamebureau en Mark@ing samen verder als Sterk Merkregisseurs

De bureaus Sterk Reclamebureau uit Eindhoven en Mark@ing uit Waalwijk hebben de handen ineengeslagen. De organisatie combineert daarmee twee expertises: strategische branding en datagedreven marketing. De bureaus gaan verder als Sterk Merkregisseurs

Met de combinatie biedt het bureau opdrachtgevers meer grip op inspanningen en processen, om samen te werken aan voorspelbare merkgroei. Klanten krijgen daarmee meer regie over hun eigen merk.

Patrick van der Sommen, mede-eigenaar Sterk Merkregisseurs: "De specialismen van de bureaus vullen elkaar perfect aan. Door toevoeging van datagedreven marketing kunnen we onze klanten nog betere resultaten leveren."

Koen Paquay, mede-eigenaar Sterk Merkregisseurs: "Door strategische branding aan onze digitale diensten toe te voegen, bieden we onze klanten regie over hun merk en stellen we ze in staat zich echt te richten op de toekomst."

Merkregie model

De zelfontwikkelde methode die Sterk Merkregisseurs hanteert is het merkregie model, een aanpak om continu bezig te zijn met de ontwikkeling van het merk. Het model biedt klanten inzicht in de werkzaamheden en continue zichtbaarheid van hun merk. Dat leidt tot meer regie, consistentie en succes voor de lange termijn van het merk.

Sterk Academie

Het bureau biedt diensten op het gebied van branding en campagnes, digitale marketing en content, met als uiteindelijke resultaat voorspelbare merkgroei. Naast deze diensten biedt het bureau ook een opleiding: de Sterk Academie, waarin deelnemers via praktische trainingen en inzichten verder vooruit kunnen kijken.

www.sterkmerkregie.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.