
Roze puppet in Fitzroy-campagne voor InShared
De campagne van InShared in van start gegaan. Hierin speelt een roze puppet de hoofdrol. Hij wijst autobezitters op de voordelen van de verzekeraar en de autoverzekering.
Niels Neessen, manager marketing & sales bij InShared: “We zochten iets wat overal in past, van tv reclame tot website. In een tijd waar alles snel gaat en we meer scannen dan lezen, is dat extra belangrijk. Het moest simpel, snel, leuk en sympathiek zijn, want dat past bij ons. Dat is makkelijker gebrieft dan gedaan. We zijn heel blij met onze nieuwe roze vriend. Hiermee kunnen we goed vertellen dat je bij InShared de beste verzekeringen krijgt voor een heel scherpe prijs. En dat als er geld overblijft in onze schadepot, we dat teruggeven aan onze klanten.“
Jur Baart, eigenaar Fitzroy: “We hebben hard gewerkt om de juiste distinctive brand asset te ontwikkelen voor InShared. Het is een bijzonder merk. Als je maar liefst 4,2 miljoen euro terug geeft aan klanten, dan is dat niet alleen uniek, maar ook heel knap. Dat zijn de beloften waarmee je wil werken als merkbureau. Het is aan ons om belofte en bewijs te vangen in herkenbare campagnes. Een unieke brand asset helpt daarbij. Zo kwamen we op de roze pop. Die heeft karakter, maar is ook aaibaar. Dit hebben we samen met Glassworks ontwikkeld. Het was een intensief proces, maar de campagne staat. Nu kunnen we alle uitingen gaan invullen met de puppet, zodat de communicatie van InShared gaat optellen tot één merk.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert