
[Onderzoek] Mediatest doet gratis onderzoek voor Stichting Jarige Job en Ronald McDonald Kinderfonds
MediaTest organiseert voor de tweede keer dit jaar de MediaTestDag. MediaTest is daarbij op 9 juni 2020 aan de slag geweest voor Stichting Jarige Job en het Ronald McDonald Kinderfonds. In mei 2020 organiseerde MediaTest ook een MediaTestDag, toen deed MediaTest onderzoek voor Stichting AAP en Naturalis.
Stichting Jarige Job en Ronald McDonald Kinderfonds zijn gekozen uit de vele inzendingen. Ze zijn gekozen op de kenmerken maatschappelijk verantwoord, sympathie en uitvoerbaar binnen 24 uur. Beide organisaties hebben een concrete vraag over hun communicatieuitingen waar MediaTest induikt.
In samenwerking met Panel Inzicht heeft MediaTest een uitgebreid online onderzoek uitgevoerd.
www.mediatest.nl
www.stichtingjarigejob.nl
www.kinderfonds.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong