
N=5 ontwikkelt campagne invlatiecorrectie Melkunie
Als je keuzes moet maken bij het boodschappen doen, vallen de extraatjes als eerste af. Zoals een toetje. Daarom komt Melkunie met Invlatiecorrectie. Een extraatje voor heel Nederland, in de vorm van: vla. N=5 ontwikkelde zowel de actie als de bijbehorende campagne. Later dit jaar zal Melkunie terugkeren met een actie onder het thema Invlatiecorrectie.
Invlatiecorrectie
Invlatiecorrectie is het eerste initiatief van Melkunie na de start van de merkcampagne Goeie, van Melkunie eind vorig jaar. Die merkcampagne liet al zien dat Melkunie een vrolijk merk is dat mensen vooral wat meer wil laten genieten. Met de introductie van Invlatiecorrectie voegt Melkunie nu de daad bij het woord.
Credits:
Melkunie: Martijn van Amersfoort, Myrte Roovers | Creatie: N=5 | Character Design en animatie: Colorbleed | Sound: Manglemoose | Media: Dentsu
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen