MyLocalShop biedt lokale ondernemers tijdens coronacrisis gratis online winkelplatform

Lokale winkels en restaurants hebben met behulp van MyLocalShop per direct een gratis online winkelplatform gedurende de coronacrisis. Volgende maand met een oplossing komen is voor veel bedrijven te laat. Er is nu lokaal een grote behoefte aan online promotie en bestel mogelijkheden.

Lokale Winkeliers en ondernemers kunnen met behulp van MyLocalShop direct in hun dorp of stad een lokaal online winkelplatform lanceren, zonder extra kosten of moeilijke installaties. Dat is hard nodig tijdens deze bizare tijd waarin het winkelend publiek vrijwel is verdwenen uit het straatbeeld.

Wilco Muntjewerf, founder van MyLocalShop. "Wij helpen juist in deze rare tijden graag de fysieke winkelstraat. Juist nu in deze crisis is het belangrijk dat de consument lokaal bediend wordt en dat diezelfde consument hiermee zijn lokale ondernemers weer steunt is toch fantastisch. Ook restaurants die nu inzetten op maaltijden bezorgen en leveranciers die normaal alleen aan de horeca leveren zijn welkom op het platform."

www.mylocalshop.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.