Merkcampagne T-Mobile daagt Nederland uit om Unlimited te denken

Deze week lanceert T-Mobile de merkcampagne Denk Unlimited. Onder leiding van rapper en spoken-word-artiest Fresku laten De Unlimiteds van T‑Mobile zien dat je meer kunt doen met je data dan alleen passief scrollen, kijken en luisteren. De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.

In een visueel spektakel roept Fresku op om onbegrensd te denken: waar je je data ook voor gebruikt, denk Unlimited! Met deze aftrap van de campagne prikkelt TBWA\NEBOKO Nederland om buiten de gebaande te paden te gaan, te vernieuwen, mooie dingen te maken. In de activatielaag kunnen mensen hier straks ook echt actief mee aan de slag.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: “Met Denk Unlimited zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze campagne gaan deze mentaliteit concretiseren.”

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: “Wij zijn erg trots het big idea De Unlimiteds naar het volgende niveau te brengen. Een inhoudelijke evolutie, consistent in de opvallende en herkenbare T-Mobile signatuur.”

De aftrap van de campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail.

Credits:

Klant: T-Mobile: Sanne Cuperus, Margaret Kreuger | Bureau: TBWA\NEBOKO | Productie: Grandia’s Army, Maarten van Hemmen & Lex Szanto | De Grot, The Compound, MRTN, Sharkee, Joppo | Muziek: Mucky, lyrics ism Fresku

www.tbwa.nl

www.t-mobile.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.