Maxlead wint Channable Award: Use Case of the Year

De samenwerking van Maxlead en WE Fashion wordt bekroond met de Use Case of the Year-award van Channable. Op de Channable Agency Partner Day overtuigde Stephanie Smits het publiek en nam vol enthousiasme de prijs in ontvangst. Een mooie erkenning van Maxlead haar werk voor het Shopping Scoremodel.

Over Channable

Channable is een tool voor feedmanagement en SEA-automatisering. Het biedt de mogelijkheid om je items naar meer dan 2500 vergelijkingssites, affiliate netwerken en marktplaatsen te sturen en ads te genereren voor Google Ads en Microsoft Advertising. Omdat ze voor WE Fashion in verschillende landen campagnes draaien zijn automatisering en slim feedmanagement onmisbaar in de werkwijze.

Het Shopping Scoremodel voor WE Fashion

In de snelle en complexe wereld van e-commerce is adverteren voor een groot aantal producten en voor verschillende productgroepen een grote uitdaging. Deze uitdaging wordt nog groter wanneer promoties met verschillende tijdlijnen beheerd moeten worden en controle over productprestaties essentieel is. WE Fashion, een internationaal modemerk, stond voor deze uitdagingen bij het beheren van de Google Ads campagnes voor meerdere landen. In deze case heeft Maxlead deze obstakels overwonnen door het Shopping Scoremodel te integreren.

www.abovomaxlead.nl

www.maxlead.com

www.channable.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Rein Vogel en Sander Bakker: Klanten voelen onze energie

24-11-2025 | 11:43:27
Ze vertelden over de structuur van het bureau, de kracht van hun commerciële samenwerking, de manier waarop ze pitches aanpakken en de recente groei

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

Finally en Identity Games lanceren Hangover

18-11-2025 | 09:56:21
Voor dit project ontwikkelden beide partijen een concept dat balanceert tussen ludieke actie en performance marketing.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.