[Interview] Richard Klomp over ShoutOut VIP

Richard Klomp is oprichter van ShoutOut VIP, de dienst waarbij bekende mensen persoonlijke videoboodschappen opnemen voor fans. Te gast bij MarketingReport TV vertelt hij over zijn bedrijf.

Richard Klomp: “Onze videoboodschappen worden vaak niet door de fans zelf besteld, maar als cadeautje gegeven voor een felicitatie. We faciliteren zo een authentieke en heel persoonlijke fan-ervaring. Op onze site kunnen bezoekers kiezen uit meer dan 370 BN’ers en een persoonlijke boodschap kost gemiddeld 50 euro, al bepaalt de VIP zelf zijn tarief. Als er een aanvraag is krijg, de persoon een melding op zijn app en kan hij de boodschap inspreken wanneer het uitkomt. Def Rhymz doet dat bijvoorbeeld vanaf de wc, dat is zijn persoonlijke aanpak die echt bij hem hoort. We beloven binnen 7 dagen een persoonlijke videoboodschap, anders krijgt de aanvrager zijn geld terug.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.shoutout.vip/nl

nl.quadia.com

Kijk ook:

[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week

[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen

[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing

 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.