[Marketing Report Radio] Valéry Gresnigt: Polestar wil helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen

Valery Gresnigt  is Head of Marketing & PR bij Polestar in Nederland. Hij was er vanaf het eerste moment bij; Valéry betrok zijn functie toen auto's van Polestar in Nederland nog niet te koop waren.

Valéry Gresnigt: "Het idee achter de naam Polestar is dat van the guiding star. Wij willen helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen."

Als nieuw merk heeft Polestar veel baat gehad van het goede imago van moederbedrijf Volvo: "Natuurlijk heeft Volvo het imago van degelijk, goed en veilig gemaakt maar wat nog een groter voordeel is dat we gebruik kunnen maken van het service netwerk van Volvo. Voor vrijwel de gehele concurrentie geldt dat ze dat service netwerk niet hebben...

Luister het interview met Valery Gresnigt hier:

www.polestar.com/nl

Luister de volledige uitzending van 16 november hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business.


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.