[Marketing Report Radio] Rogier Bruggeman van ZIGT over reclamezendtijd, dj’s en meer

Rogier Bruggeman is directeur van mediabureau ZIGT. Hij was deze zomer te gast in Marketing Report Radio en sprak onder meer over reclamezendtijd, dj’s en meer.

Rogier Bruggeman: “Ik wil beginnen bij de STER en het feit dat minister Arie Slob zijn voorstel voor de nieuwe mediawet toch wat heeft aangepast na een lobby van onder meer Frank Volmer en de Bva. Per 1 januari gaat het dus niet zo zijn dat alle reclame voor 20.00 uur op tv zal komen te vervallen. Alleen de online advertising gaat weg bij de STER en de reclame op Zapp en Zeppeling, dus voor kids zal er niet meer geadverteerd worden. Op dit moment is het zo dat op tv 12 minuten reclame per uur getoond mag worden, en in de komende vijf jaar gaat dit terug naar 6 minuten.” 

Luister het volledige interview hier:

En hier:

www.zigt.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 juli hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.