[Marketing Report Radio] Barry van Ruiven (Seabass): Stop nóg meer geld in brand

Barry van Ruiven is oprichter van SEABASS, een merk dat functional fashion op duurzame wijze creëert voor the next level kid en luxe kwaliteit toegankelijk maakt voor kids die zorgeloos plezier willen maken en geven om onze planeet. Seabass ontwikkelt functionele modeproducten gemaakt van gerecyclede plastic flessen uit de oceaan.

Barrry: “Stop nóg meer geld in brand. Brand, brand, brand. Producten zijn echt altijd te verslaan, iemand anders maakt het beter, sneller, mooier, efficiënter… producten zijn zo te verslaan, maar merken nooit. Stop het in je merk. En dat is wat we proberen, élke dag. Elke dag vertellen we ons verhaal, waar we voor staan. We hebben een heel simpele missie: Steentje bij steentje schonere stranden, schonere oceanen voor the next generation in stijl – want het moet wél fashion zijn. En dat geeft gelijk onze positionering aan. Aan de ene kant commercieel, maar aan de andere kant een goed duurzaamheidsverhaal.”

Seabass werkt ook aan een duurzame vorm van financiering van hun groei.

Luister het interview met Barry van Ruiven hier:

www.seabass-official.com

Luister de volledige uitzending van 16 november hier:

 

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business.



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.