[Marketing Report Radio - 21 november] Jhelisa Panfred | Sophie van der Schaft | Gijs ten Buuren | Antoine Houtsma
Luister dinsdag 21 november om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt.
Extra bijzonder, we maken voor het eerst een winnaars uitzending. Dat belooft wat.
Onze gasten
- Jhelisa Panfred | HERC | De Belofte 2023
- Sophie van der Schaft | &.media.group | Cross Media Persoon 2023
- Gijs ten Buuren | The Valley | Gouden Effie 2023
- Antoine Houtsma | Joe Public Amsterdam | Zilveren en 2 Bronzen Effies 2023
Leuk als je luistert!
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
www.newbusinessradio.nl | www.dcvf.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt