[Marketing Report - 17 november] Rogier IJzermans | Arno de Jong | Roos Bulder | Pieter Smeets

Marketing Report

17 november 2020 | 18:30-20:00 uur

New Business Radio


Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijnwatervlugge sidekick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is de man die alles weet: René Zeedijk, Business Development Director bij mediabureau ZIGT.

Onze gasten zijn;

 

Peter Wybenga: "Met Pieter Smeets, hoofd marketing en communicatie ASN Bank, praten we over de ontwikkeling van de marketing van ASN de afgelopen 3 jaar, de zichtbaarheid van dit bijzondere merk in bankenland en natuurlijk ook over de Korte Termijn Tonijn. Met Rogier IJzermans van Ace komen vooral veranderingen in het merk- & medialandschap aan de orde. Van digitale transformatie en data focus, naar het onderscheidend vermogen van organisaties en merken in de toekomst. Arno de Jong, CMO van Nederlandse Loterij, werkt als marketeer gevoelsmatig in de grootste snoepwinkel van Nederland. Dat wordt dus een enthousiast gesprek over de mooie spelletjesmerken, van Krasloten tot Staatsloterij. Roos Bulder is Marketing & Consumer Communications Manager bij Nestlé, de grootste foodproducent ter wereld. Met haar praten we over marketing en koffie. Lekker sterke koffie, zoveel is zeker. En natuurlijk verwelkomen we zoals iedere maand René Zeedijk van ZIGT, die op zijn geheel eigen wijze het laatste marketingnieuws met ons deelt."

Leuk als je luistert!

www.newbusinessradio.nl

 

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.