[Marketing Report - 17 november] Rogier IJzermans | Arno de Jong | Roos Bulder | Pieter Smeets

Marketing Report

17 november 2020 | 18:30-20:00 uur

New Business Radio


Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijnwatervlugge sidekick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is de man die alles weet: René Zeedijk, Business Development Director bij mediabureau ZIGT.

Onze gasten zijn;

 

Peter Wybenga: "Met Pieter Smeets, hoofd marketing en communicatie ASN Bank, praten we over de ontwikkeling van de marketing van ASN de afgelopen 3 jaar, de zichtbaarheid van dit bijzondere merk in bankenland en natuurlijk ook over de Korte Termijn Tonijn. Met Rogier IJzermans van Ace komen vooral veranderingen in het merk- & medialandschap aan de orde. Van digitale transformatie en data focus, naar het onderscheidend vermogen van organisaties en merken in de toekomst. Arno de Jong, CMO van Nederlandse Loterij, werkt als marketeer gevoelsmatig in de grootste snoepwinkel van Nederland. Dat wordt dus een enthousiast gesprek over de mooie spelletjesmerken, van Krasloten tot Staatsloterij. Roos Bulder is Marketing & Consumer Communications Manager bij Nestlé, de grootste foodproducent ter wereld. Met haar praten we over marketing en koffie. Lekker sterke koffie, zoveel is zeker. En natuurlijk verwelkomen we zoals iedere maand René Zeedijk van ZIGT, die op zijn geheel eigen wijze het laatste marketingnieuws met ons deelt."

Leuk als je luistert!

www.newbusinessradio.nl

 

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.