Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman met tijdelijke talkshow op SBS6

Talpa Network heeft aangekondigd vier weken lang vanaf 5 juni 2023 een talkshow op SBS6 uit te zullen zenden met Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman op werkdagen om 21:30 uur.

De pop-up show heet Marcel & Gijs en zal over actuele kwesties gaan.

Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman maken sinds 7 februari 2022 de podcast Weer een dag en sinds januari 2021 maken zij het programma Media Inside bij BNNVARA. Ook was het duo in het theater te zien onder de naam Pannekoekencaravan.

Marcel van Roosmalen is een journalist, columnist en schrijver. Gijs Groenteman is schrijver, presentator, journalist en columnist.

Marcel & Gijs neemt in juni 2023 de uitzendtijd over van Vandaag Inside (met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp) dat naar verwachting in augustus 2023 zal terugkeren bij SBS6.

www.talpanetwork.com

www.sbs6.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.