Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman met tijdelijke talkshow op SBS6

Talpa Network heeft aangekondigd vier weken lang vanaf 5 juni 2023 een talkshow op SBS6 uit te zullen zenden met Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman op werkdagen om 21:30 uur.

De pop-up show heet Marcel & Gijs en zal over actuele kwesties gaan.

Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman maken sinds 7 februari 2022 de podcast Weer een dag en sinds januari 2021 maken zij het programma Media Inside bij BNNVARA. Ook was het duo in het theater te zien onder de naam Pannekoekencaravan.

Marcel van Roosmalen is een journalist, columnist en schrijver. Gijs Groenteman is schrijver, presentator, journalist en columnist.

Marcel & Gijs neemt in juni 2023 de uitzendtijd over van Vandaag Inside (met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp) dat naar verwachting in augustus 2023 zal terugkeren bij SBS6.

www.talpanetwork.com

www.sbs6.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.