Lukkien produceert Jumbo’s Ongelofelijk Oranje Minuutjes voor Ad Alliance

Tijdens het EK de aandacht pakken? Supermarktketen Jumbo speelt slim in op de Oranje-koorts met een speciaal primetime format: Ongelofelijk Oranje. Iedere aflevering gaat John Williams op bezoek bij Oranje Superfans.

In navolging van onder meer Samsung, Heineken, Dr. Oetker en Emté, maakt ook Jumbo gebruik van deze commerciële propositie van Ad Alliance. In een mini-tv-programma van 60 seconden, het zogeheten Minuutje, verrassen adverteerders de kijker iedere keer met relevante catchy content.

Oranjekoorts

Om de kijker te verleiden, ontwikkelde Ad Alliance voor Jumbo een format dat aansluit bij een actueel sentiment: de heersende Oranje-koorts. In Ongelofelijk Oranje gaat John Williams in vier afleveringen op bezoek bij Superfans die vertellen over hun liefde voor Oranje. Van vier vrienden die Afrika doorkruisen naar het WK, tot 30-kilometer-vlaggen in Den Haag.

Miljoenenpubliek

Met de content, die getoond wordt tussen de best bekeken programma’s bij RTL 4, is een groot publiek te bereiken. Naast de primetime uitzendingen zijn de afleveringen streaming te zien bij RTL XL. Ongelofelijk Oranje wordt aangejaagd met een kijk-naar promo en alle uitingen krijgen een billboard. Meteen na het minuutje volgt een reclameblok waar de commerciële boodschap van Jumbo wordt getoond.

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

    www.lukkien.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.