Lukkien produceert FreelanceFactoring-campagnecontent voor Scheepens

Scheepens – creative agency, heeft Lukkien gevraagd mee te denken over de productionele en creatieve verdieping van de eerste tv-commercial voor FreelanceFactoring.

Dit online platform ondersteunt freelancers onder meer door het wachten op de betalingen van facturen te elimineren. Om het merk boven het concurrentielandschap uit te liften bedacht Scheepens een campagne met een belangrijke rol voor radio en televisie. FreelanceFactoring heeft hiermee de primeur door als eerste factoringbedrijf een uiting te hebben op nationale televisie.

Guido Vedder, in-house regisseur bij Lukkien: “De tv-commercial is een compilatie geworden van korte momenten uit langere interviews en precies daarin zat hem ook de uitdaging. De scènes benoemen samen de belangrijkste USP van het merk. Daarnaast zorgen de visuele signalen van styling en locatie ervoor dat de doelgroepen zichzelf herkennen. Om de authenticiteit van de spot te waarborgen, heb ik met Lukkien Casting gezocht naar een cast die ook freelance ervaring heeft.”

Guido Vedder: “Vanuit de verschillende vraaggesprekken zijn ook varianten gesneden met maar één hoofdpersoon voor online gebruik. Daarnaast hebben we op set natuurlijk gefotografeerd om de visuele database van de klant te vergroten en een consistente look te creëren in offline en online assets. Dat het merk voor de eerste keer op tv is maakt het voor hen extra spannend, maar ik wacht vol vertrouwen op de resultaten van de campagne en hoop natuurlijk op een mooie vervolgspot.”



Met dank aan:
FreelanceFactoring: Igor Meijs, Susanne de Jong, Julian de Block | Scheepens: Alt – Willem Spenkelink, Anne Boers, Noreen de Vaan 

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com

Zie ook:

Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven
Lukkien Case: de grenzen van licht en donker verkennen voor Rituals
[Campagnes] Lukkien produceert tv-commercials voor Danone
[Campagnes] Campagnes: Lukkien super Suzuki in CGI
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.

GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie

27-08-2025 | 08:55:46
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer

ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms

26-08-2025 | 09:21:00
Veel gebruikers van online platforms weten weinig over hun rechten onder de Europese Digital Services Act (DSA). Dat blijkt uit onderzoeken die de Autoriteit Consument & Markt (ACM) tussen 2023 en 2025 liet uitvoeren.

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.