Lukkien bouwt Amsterdam Bike City Platform

Lukkien heeft in opdracht van Royal Haskoning DHV onder de naam Amsterdam Bike City een platform gebouwd, waarin kennis en innovaties rondom de fiets worden gedeeld. Aan de hand van artikelen, thema’s, fietskaarten en andere inspiratie kan de bezoeker zich door het platform navigeren. Het platform Amsterdam Bike City organiseert bijeenkomsten, het Fiets Innovatielab en is vooral een initiatief om een grotere community te bouwen met iedereen die het stalen ros een warm hart toedraagt.

Het platform is een initiatief van de Gemeente Amsterdam en Vervoerregio Amsterdam in samenwerking met onder meer de Fietsersbond en Royal Haskoning DHV.


Met dit platform wil Amsterdam bouwen aan zijn positie als dé internationale hoofdstad van fietskennis en -innovatie. De basis vormt een succesvolle en daadkrachtige community waar kennis en innovatie samenkomen en waarvan de Fietsersbond en Royal Haskoning DHV aan de wieg staan. De community Amsterdam Bike City versterkt de stuwende kracht van de fiets om te komen tot de leefbaarste stedelijke regio van de wereld: Amsterdam.

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com
bikecity.amsterdam.nl

Lees ook:

Lukkien produceert eerste tv-commercial Fijn Wonen voor Junction
Cheil & Lukkien produceren Live Commerce voor Samsung
Lukkien produceert FreelanceFactoring-campagnecontent voor Scheepens
Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.