Lemon Scented Tea organiseert sessie over merkgroei

Na de eerdere sessie Brands of the Night in oktober keert Lemon Scented Tea op 3 juli terug met het event: Thirsty for Total Brand Growth: How to give your brand its unique edge. De sessie is bedoeld voor marketeers en business leaders die op zoek zijn naar perspectieven op merkontwikkeling in een druk medialandschap.

Het event vindt plaats in De Lemon Bar in Amsterdam en biedt ruimte voor inspiratie, praktijkinzichten en ontmoeting met vakgenoten.

Merkgroei in een overvolle markt

In een tijd waarin consumenten dagelijks worden overspoeld met prikkels en informatie, is de noodzaak voor duidelijke merkpositionering groter dan ooit. Hoe blijft een merk uniek, herkenbaar en relevant, ook wanneer er veel interne en externe druk wordt uitgeoefend?

Tijdens het event delen verschillende sprekers hun visie en praktijkervaring:

Praktische informatie

  • Datum: 3 juli 2025

  • Tijd: 15:00 – 18:00 uur

  • Locatie: De Lemon Bar, Korte Prinsengracht 26, Amsterdam

Na afloop is er een netwerkborrel. Deelname is kosteloos, maar het aantal plaatsen is beperkt. Aanmelden kan via deze link

Laat weten of je komt door hier te RSVP'en.

www.lemonscentedtea.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina

07-04-2025 | 16:26:00
De samenwerking omvat strategie, advertising en design, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.

Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter

27-03-2025 | 13:23:00
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen

Gijsbregt Vijn: Merken moeten hun verhaal waarmaken

20-03-2025 | 11:34:00
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Gijsbregt Vijn over het belang van geloofwaardige merkcommunicatie in een tijd van dalend vertrouwen.

De kern van een merk kunnen vangen

18-02-2025 | 10:13:00
We zijn een creatief bureau dat merken laat groeien. We noemen dit Total Brand Growth

[Buzz] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea) Hoe zet je de brand noise-cancelling uit?

23-12-2024 | 15:14:00
Laatst was ik op zoek naar een mooie, nieuwe koptelefoon. Zo’n koptelefoon met alles erop en eraan. Noise-cancelling, 8D surround sound en dan het liefst ook nog een beetje een compact modelletje

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.