Laura van Horssen naar Accenture

Laura van Horssen is op 1 augustus 2021 begonnen als Media Relations Lead bij Accenture. Na 4,5 jaar bij Vice Media te hebben gewerkt, eerst als Head of Communications Benelux en sinds april 2019 Deputy Communications Director EMEA, kiest ze voor een iets andere werkomgeving.

Accenture is bekend als organisatieadviesbureau op het gebied  van strategie en consulting, technologie en interactieve en operationele dienstverlening. Ook is Accenture actief op het vlak van digital experience; in Nederland nam Accenture Interactive in 2019 Storm Digital over.

Laura van Horssen: "Ik heb een fantastische tijd gehad bij Vice Media en tegelijkertijd kijk ik ontzettend uit naar dit nieuwe avontuur. In een notendop word ik verantwoordelijk voor alle media relaties en externe communicatie van alle bedrijfsonderdelen van Accenture Nederland (Strategy & Consulting, Accenture Interactive, Technology en Operations). Ik ben verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en uitvoeren van een geïntegreerde end-to-end communicatiestrategien met als doel  een positief marktimago voor het merk Accenture op te bouwen en het media-aandeel in de Nederlandse markt te vergroten. "

Voordat ze bij Vice Media werkte, werkte ze onder meer als Communications Advisor bij Unilever en als Communications Director bij Futurefactor (toen nog  FinchFactor). Bij Vice Media was ze in haar meest recente/Internationale rol voornamelijk verantwoordelijk voor de positionering en Communiatiestrategie van Virtue (het creatieve bureau van Vice Media) en Vice Digital binnen de gehele regio (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Haar voornaamste focus in deze rol was Business-to-business en corporate communicatie. Daarnaast overzag zij alle communicatie (Vice Digital, Virtue, Vice Studios, Vice TV en Virtue) in de Benelux als hoofd van het communicatieteam.

Andy Rowlands, Director Corporate Communications Accenture Europe, Verenigd Koninikrijk en Ierland: "Het is fantastisch om Laura van Horssen aan boord te hebben. Haar ervaring is precies wat we nodig hebben om onze Nederlandse activiteiten te ondersteunen en om Accenture's beste verhalen naar de media te brengen. Ik kijk uit om Laura te zien bloeien in haar rol. Ik ben er zeker van dat ze een verschrikkelijke goede aanwinst zal zijn."

Credits foto: Jerome de Lint

www.accenture.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

FCB Amsterdam met Mastercard-campagne om visuele beperkingen voelbaar te maken

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.