KVK gunt Kumpany en We Are Live aanbesteding events

Kumpany en partner We Are Live hebben met een hybride eventconcept de Europese aanbesteding van KVK voor de verzorging van events gewonnen.. De aanbesteding duurde circa een half jaar en is per 1 januari 2021 vergund. De bureaus zijn verantwoordelijk voor de doorontwikkeling, uitrol en productie.  Als fysieke events weer mogelijk worden, horen deze ook bij de opdracht. De gunning is voor minimaal twee jaar met een optie op eens twee jaar verlenging.

Kumpany heeft een concept neergelegd dat startende ondernemers ontzorgt op weg naar hun persoonlijke ondernemersdoel. Met behulp van year round content raken (pre)starters en aspirantondernemers op maat geïnformeerd en geïnspireerd.

Claar van Ittersum, teammanager evenementen KVK: “Vanuit de digital first transitie zijn wij vanuit KVK ook met onze evenementen al enige tijd mooie stappen aan het maken. Deze aanbesteding is hier een goed voorbeeld van en biedt ons de gelegenheid om door te bouwen op de koers die wij, zeker in deze tijden, versneld ingeslagen zijn.”

Jasper Admiraal, commercieel directeur Kumpany: “We hebben in samenwerking met onze partner We Are Live een volledig geïntegreerd live en online eventconcept bedacht voor KVK. De combinatie van beleving, snelheid en urgentie is door het gehele concept verweven. Daarbij ligt de nadruk op een format waarbij de startende ondernemer zelf het instapmoment van de events kan bepalen. In een kort tijdsbestek wordt de ondernemer zowel geïnspireerd als ontzorgd in al zijn vragen en behoeftes. Wij kijken enorm uit naar de samenwerking met KVK de komende jaren!” 

Kumpany heeft voor de aanbesteding een partnership gesloten met We Are Live, een toonaangevend bureau voor concepting en productie van online events.  Zij zijn onder andere bekend van de live videoproductie van The Next Web Conferences.

www.wearelive.nl
www.kumpany.nl
www.kvk.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.