Kruidvat lanceert zomercampagne Goed Voorbereid, Groot Voordeel

Kruidvat lanceert de zomercampagne Goed Voorbereid, Groot Voordeel, waarmee zij de consument helpt zich voor te bereiden op de zomer.

Kruidvat luidt de zomer in met een humoristische campagne waarin zij laat zien dat het om meer dan één reden voordelig is om naar Kruidvat te gaan voordat je op vakantie gaat. Kruidvat heeft alles in huis wat je op vakantie nodig hebt. Of die vakantie nou in binnen-, buitenland of de achtertuin plaatsvindt. Van zonbeschermingsproducten en verzorgingsproducten tot anti-muggensprays en zwembandjes. In haar complete 360°-campagne brengt ze dit met veel humor en een dikke knipoog over het voetlicht.

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij Kruidvat: “Met onze hilarische zomercampagne helpen we Nederland goed voorbereid op vakantie, met de beste en meest voordelige verzorgings- en beautyproducten, wat je vakantiebestemming ook is. Onder het motto Goed Voorbereid, Groot Voordeel bieden we een uitgebreide keuze uit ons assortiment, zodat vakantievierders slim kunnen inkopen, tegen de lage prijzen die zij van ons gewend zijn. Als je naar het buitenland gaat, hoef je niet na aankomst het driedubbele te betalen voor bijvoorbeeld zonbeschermingsproducten of opblaasartikelen die je in alle haast bent vergeten. En hoe onhandig is het om in het buitenland de juiste zelfzorgproducten te vinden. Deze kun je maar beter meenemen vanuit Nederland. Want óók op vakantie verdient iedereen het om zich mooi, gezond en goed te voelen, en ook te kunnen genieten.”

Campagne

De campagne is compleet met een vernieuwde radiocommercial, tv-commercials, OOH, POS, online en social inzet. Er is een handige vakantiechecklist in de winkel, en via een QR-code op het schap online te bekijken en downloaden. In de winkel word je via POS-materialen vanzelf naar alle producten geleid die deze zomer niet mogen ontbreken. In de tv-commercials raakt single moeder Lies in allerlei denkbeeldige, ongemakkelijke en lachwekkende situaties verzeild en ervaart ze hoe belangrijk het is niets aan het toeval over te laten. Zo komt Lies in de situatie waar ze zonder zonbescherming komt te zitten op vakantie en noodgedwongen ter plekke een miskoop moet begaan. Smith: “Voor veel vakantiegangers een herkenbaar beeld. Gelukkig vinden Lies en onze klanten voor de vakantie alle benodigdheden bij Kruidvat.”

Credits:

Adverteerder: Kruidvat | Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat | Productiehuis: Annomann | Mediabureau: Initiative en Greenhouse Group | Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat | Social media Blossom

www.kruidvat.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.