Kruidvat lanceert Kerstcommercial

Kruidvat lanceert op 6 december haar kerstcommercial. Daarin is een verhaal te zien waar een meisje dat een verrassende oplossing bedenkt, waardoor iedereen toch van een mooie en gezonde kerst kan genieten. De campagne gaat 6 december live op tv en de social kanalen. De campagne werd ontwikkeld door DDB Unlimited.

De kerstcommercial zet de communicatie-aanpak voort die eerder in 2020 werd ingezet. Brenda Smith, directeur marketing Kruidvat: ”Al 45 jaar blijven wij trouw aan onze purpose. Een belofte waarmee wij het mogelijk maken dat iedereen zich mooi, gezond en goed kan voelen. Zoals klanten van ons gewend zijn betekent dit wekelijks veel actiecommunicatie. Voordeel scoren blijft belangrijk. Door onze voordelige prijsboodschap nu ook te combineren met een emotionele verdieping op relevante  thema’s zorgen we ervoor dat we niet alleen nu, maar ook op de langere termijn ons merk stevig positioneren. De afsluiting van de kerstcommercial: Geef elkaar een mooie en gezonde kerst past ook helemaal bij de rol die we als merk hebben.”

In maart 2020 heeft de drogisterijketen de campagne Kruidvat blijft Kruidvat van zich laten horen Medewerkers vertellen in deze campagne voor iedereen klaar te blijven staan, ook in onzekere tijden. Eind oktober 2020 werd de campagne #geenpiekdezekerst gelanceerd. Een oproep aan consumenten om eerder te starten met hun inkopen voor de feestdagen en deze op een rustig moment te doen, zodat we er met elkaar voor zorgen dat het veilig blijft.



Esther te Pas, Managing Director DDB Unlimited: “Het afgelopen jaar was voor veel adverteerders een onzeker jaar, waardoor de focus vaak op de korte termijn ligt. Kruidvat koos er daarentegen bewust voor om juist nu te investeren in het versterken van haar merkbeleving, naast de actiecommunicatie. Een succesvolle beslissing.  De campagne Kruidvat blijf Kruidvat leverde veel positieve respons op. Ook de jury van de Effie Awards beloonde onlangs dit vernieuwende geluid met een Leffie. Hier zijn we natuurlijk ontzettend trots op."

Credits: Adverteerder: Kruidvat | Reclamebureau: DDB Unlimited | Productiehuis: Holyfools | Post-productie: Ambassadors | Muziek: MassiveMusic | Geluid: Earforce | Mediabureau: Initiative

www.kruidvat.nl
www.ddbunlimited.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:00
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.