Kraantje Pappie presenteert serie voor Radio 538

Kraantje Pappie presenteert de serie Home of Hits op Radio 538, waarin hij langsgaat bij artiesten thuis. In het videoformat geven bekende Nederlandse artiesten als Snelle, Bizzey, Flemming en een special guest een tour door hun huis, terwijl ze ondertussen vertellen welke hits er in de woning terug te vinden zijn.

Welke hit is er ontstaan in de tuin? En welke hit is er bedacht tijdens het afwassen? Home of Hits onthult muzikale geheimen en geeft de kijker een exclusief inkijkje in hoe het er bij artiesten thuis aan toe gaat.

De afleveringen verschijnen om de week op donderdag om 16:00 uur op het YouTube-kanaal van Radio 538.

Kraantje Pappie: “Toen Radio 538 mij vroeg wat ik nou echt vervelend vond bij mezelf, maar wel leuk vond om bij anderen te doen wist ik het gelijk: inbreuk op mijn privacy. En zo werd het 538-format Home of Hits geboren. Lekker ontspannen lullen met je vrienden over van alles terwijl er een camera op je giechel staat, heerlijk!”

www.538.nl

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.