Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

The Family ziet kort na de fusie met Open Now een toename in het aantal opdrachtgevers. Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

De klanten vertegenwoordigen verschillende sectoren, van finance en gezondheidszorg tot onderzoeksjournalistiek. Volgens The Family sluit deze diversiteit aan bij de aanpak waarbij gedragskennis en functionele creativiteit centraal staan.

Ambitie voor verdere groei

Linda de Graaff, Managing Partner van The Family: "We zeiden het al bij de lancering: onze fusie draait niet alleen om schaalvergroting, maar vooral om slagkracht en inhoud. Deze vliegende start bevestigt dat we op het juiste spoor zitten."

Met deze ontwikkeling wil het bureau zijn positie verder versterken en merken helpen groeien op basis van gedragswetenschappelijke inzichten en doelgerichte creatie.

www.thefamily.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Family ontwikkelt donatiecampagne WOMEN Inc. tegen menstruatiearmoede

20-11-2024 | 12:14:00
In Nederland wordt maandelijks één op de acht mensen geconfronteerd met menstruatiearmoede. Daarom start WOMEN Inc. een donatiecampagne om dit probleem aan te pakken.

The Family Amsterdam en WOMEN Inc. doorbreken menstruatietaboe met campagne

05-11-2024 | 14:54:00
Hoewel de helft van de bevolking menstrueert, heerst er nog steeds een taboe op. Zo voelt bijna de helft van de vrouwen zich vies als ze menstrueren, schaamt 9 van de 10 vrouwen zich als ze doorlekken en vindt een groot deel van de mannen en jongens dat menstruatie een privézaak voor meiden en vrouwen is. Om het taboe te doorbreken, geeft WOMEN Inc. een nieuwe draai aan de klassieker Bloed, Zweet en Tranen. De campagne komt uit de koker van The Family Amsterdam.

The Family Amsterdam en TUI introduceren Meals Against Jet Lag

30-09-2024 | 17:00:00
Omdat een jetlag het begin van een vakantie aardig kan verstoren, heeft TUI samen met voedingskundige Elly Kaldenberg Meals against Jet Lag ontwikkeld

The Family Amsterdam maakt vervolg op buurtzame campagne voor RegioBank

21-03-2024 | 09:42:00
In de campagne wordt het begrip buurtzaam laten zien aan de hand van het principe wie goed doet, goed ontmoet.

The Family Amsterdam maakt eerste merkcampagne van Van Wijngaarden's Zaanse Mayonaise

28-02-2024 | 08:48:00
Van Wijngaardens Zaanse Mayonaise lanceert haar eerste merkcampagne. Hiervoor klopte het familiebedrijf aan bij The Family Amsterdam.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.