
Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak
Karwei introduceert een aangepaste propositie: De bouwmarkt met smaak. Het bedrijf claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht, is de boodschap.
Vanaf deze week is de commercial met de propositie te zien op tv en online.
De najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, kwamen tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare.
De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.
www.karwei.nl
www.newgrowth-strategies.com
www.tbwa.nl
www.dedato.com
www.mindshareworld.com/netherlands
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert