Just en KesselsKramer ontwerpen Countdownlockdown

KesselsKramer en Just hebben een Coundownlockdown ontworpen. Via een website hebben de bureaus een aftikkende klok gepresenteerd die aangeeft wanneer de ingestelde lockdown afloopt. KesselsKramer en Just hebeb dit ontworpen in reactie op het halsreikend uitkijken door het publiek naar het einde van de lockdowns. 
De klok is indicatief, omdat de maatregelen verlengd kunnen worden.

Gijs van den Berg, Creative Director van KesselsKramer: "We zijn een internationaal bureau met klanten over de hele wereld. Het is belangrijk om te weten wat er in hun land gebeurt zonder steeds de voor de hand liggende vraag te moeten stellen hoe de situatie nu is."

Merijn Straathof, creatief leider van Just: "De tool is zo ontworpen dat hij je huidige locatie herkent, maar je bent vrij om rond te kijken en van land te veranderen. De situatie is per land verschillend en deze tool geeft een goed beeld van de schaal van de maatregelen wereldwijd.”

Gijs van den Berg: "Ook al hopen we dat dit hulpmiddel nuttig is, ons uiteindelijke doel is dat het binnen een paar maanden volledig nutteloos wordt."

De informatie die gebruikt wordt voor het maken van de countdown is afkomstig van officiële overheidsbronnen, met de mogelijkheid voor lokale inwoners om extra informatie toe te voegen.

www.countdownlockdown.com
www.kesselskramer.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.