
Intramed gaat met Marcommit in zee om zichtbaarheid te vergroten
Intramed kiest voor pr-, social media en contentmarketingbureau Marcommit. Het vergroten van de naamsbekendheid bij de doelgroepen op de Nederlandse markt is de belangrijkste doelstelling van de marktleider op het gebied van software voor paramedische zorg.
Marcommit gaat voor Intramed ook aan de slag met het verstevigen van de autoriteitspositie als innovatie- en kennisleider in de vakgebieden fysiotherapie, logopedie en GGZ.
Gerard Boschman, executive director bij Intramed: “Als marktleider hebben wij een belangrijke rol te vervullen richting onze stakeholders, bestaande én nieuwe klanten. Het is daarom tijd om onze kennis en ervaring nog breder uit te dragen in de markt. We hebben er het volste vertrouwen in dat we samen met Marcommit de volgende stap gaan zetten in het uitbouwen van onze zichtbaarheid en autoriteitspositie.”
Marianne van Barneveld, directeur en oprichter van Marcommit: “We zijn erg blij en trots dat Intramed ons heeft gekozen om hun naamsbekendheid te versterken. Met meer dan twintig jaar ervaring is Intramed een gevestigde naam binnen de markt. We zetten ons vol enthousiasme in om met strategische pr- en contentmarketingactiviteiten meer zichtbaarheid voor Intramed te creëren en bij te dragen aan de verdere versteviging van hun marktpositie.”
www.marcommit.nl
www.intramed.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert