HERC benoemt Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo Ter Braak

HERC heeft Maarten Nefkens benoemd tot Strategy Director. Annabelle Klop is benoemd tot Client Service Director. Timo ter Braak is benoemd tot Art Director. Daarmee heeft HERC zich de afgelopen tijd versterkt.

Emilio de Haan, Founder & Executive Creative Director HERC, Partner Ace en Cannes Lions-jurylid: “Timo ter Braak kennen we al van voor zijn tijd bij INDIE, van Vice. Hij is een design gedreven Art Director, met een heel goede smaak. Heeft één been in de skatewereld, één been in de reclamewereld, en is ook mede-eigenaar van fashion brand Modern Sperm. Timo brengt een hele eigen visuele wereld mee, een rijke toevoeging aan onze creatieve vloer.”

Rogier de Bruin, Founder & Executive Creative Director HERC en Partner Ace: “Maarten Nefkens is een van de weinige senior strategen die echte, klassieke wetenschappelijke merkstrategie combineert met kennis van en voorliefde voor moderne cultuur. Hij weet wat klanten nodig hebben om een sterk merk te zijn, te worden, en op lange termijn te blijven. Hij heeft oog voor te tijdgeest, voor het nu, voor de trends en hypes, maar ook voor de grotere systemen en bewegingen. Maarten voegt ratio toe aan het buikgevoel van HERC.”

Margriet de Kroon, Managing Director HERC: “Annabelle Klop brengt veel ervaring mee vanuit de bureauwereld, heeft kennis van de markt en uitgebreide (internationale) merkervaring, wat heel fijn is omdat we juist ook veel collega’s hebben met een ander cv. Ze heeft een hele ondernemende mindset die perfect past bij de cultuur die we belangrijk vinden bij HERC. Bovendien vinden we het interessant dat ze ook een achtergrond heeft in de kunstsector en kunstgeschiedenis heeft gestudeerd, dat past ook goed bij ons. In combinatie met de aanwezigheid van Maarten kunnen we klanten inhoudelijk nog meer adviseren en echt verder brengen. Annabelle vormt de sterke basis voor ons accountteam, dat we de komende periode verder uit zullen gaan bouwen. Net als de rest van het team. Daarnaast betrekken we vanaf 1 juli 2021 een pand in het centrum van Amsterdam en is na de Duitse bezorgservice Gorillas foodmerk No Fairytales er kortgeleden als klant bijgekomen. We groeien ondertussen vrolijk door.”

www.herc.agency

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.