
Gospooky eerste marketingpartner van TikTok in Nederland
Social technology agency Gospooky is benoemd tot officiële TikTok Marketing Partner, als onderdeel van het partnerprogramma van het entertainmentplatform.
Met Gospooky's missie om merken in de voorhoede van social te houden, geeft deze samenwerking de mogelijkheid nog meer merken te helpen bij hun aanwezigheid op het platform, en het creëren van nieuwe, waardevolle interacties met hun community.
Diederik van Gelder, Platform Partnership Lead bij Gospooky: “Al sinds 2019 ziet ons team dagelijks de enorme potentie en kansen die TikTok merken biedt. We hebben dan ook heel veel zin om met nog meer global merken samen te werken en de kracht van het platform te benutten. Er is voor merken nog zoveel te winnen op het snijvlak van content, creativiteit en innovatie. Samen met de authenticiteit en het communitygevoel op TikTok, is het platform goud waard voor elk merk dat op dit moment impact wil creëren.”
Met een groot netwerk van creators, AR-ervaringen en live content, leidt Gospooky merken naar de volgende fase van social interactie, waar TikTok de aangewezen partner voor is. Merken profiteren met deze samenwerking van unieke inzichten, strategisch advies en originele creatieve concepten om op TikTok daadwerkelijk het verschil te maken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert