Gassan timekeepersponsor Willem II

Gassan is in het seizoen 2020/2021 sponsor van de timekeeper bij de thuiswedstrijden van Willem II. Dat houdt in dat Gassan op de LED-boarding, het scorebord en op het zogeheten wisselbord van de vierde official te zien is. Het gerenommeerde juweliershuis tekent een verbintenis tot medio 2021. Gassan viert dit jaar het 75-jarig bestaan en levert al decennialang diamanten, juwelen en horloges.

Gassan heeft veertien verkooppunten in Amsterdam. Het hoofdkantoor is gevestigd in een prachtige gerestaureerde diamantslijperij uit 1879. Ook op De Dam, luchthavens Schiphol en Changi (Singapore) en de PC Hoofstraat zijn vestigingen.

Benno Leeser, CEO van Gassan: "Ik vind Willem II een prachtige club met een geweldige historie en we zijn blij dat we daarmee gaan samenwerken. Ook mooi om bekenden als Martin van Geel, Joris Mathijsen en Chima Onyeike weer tegen te komen. De faciliteiten en sfeer in Tilburg zijn top en de club zit geweldig in de lift. Daar willen wij graag bij horen."

Martin van Geel, algemeen directeur Willem II: "Als timekeeper bekleedt Gassan bij Willem II een geheel nieuwe sponsorpositie. Gassan is een mooi en oer-Hollands merk dat we van harte verwelkomen in het Koning Willem II stadion. Wij feliciteren GASSAN uiteraard met het 75-jarige bestaan. Daarnaast is het heel mooi dat we een oer-Feyenoorder als Benno Leeser geïnteresseerd hebben in een samenwerking met Willem II."

www.gassan.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.