
Gabriël Snuverink, Paul van Os en Gonneke van Zutphen naar Joe Public
Per 1 december zijn drie senior mensen gestart bij Joe Public Amsterdam. Strategy Director Gabriël Snuverink en Account Director Paul van Os komen beiden van TBWA\NEBOKO. Gonneke van Zutphen treedt in dienst als Account Director.
Alle drie brengen bureau-ervaring met zich mee. Zo werkte Gabriel Snuverink onder meer tien jaar bij Alfred en drie jaar bij TBWA en was hij vijf jaar actief als Research Director bij onderzoeksbureau Mare. Paul van Os werkte de afgelopen vier jaar bij TBWA als Brand Director op onder andere Albert Heijn. Gonneke van Zutphen werkt al ruim 25 jaar als freelancer aan zowel bureau- als adverteerderszijde en was de laatste jaren met name verbonden aan Ceçi n’est pas un bureau.
De versterking van de seniorlaag bij het Bureau van het Jaar was nodig door de winst van een aantal nieuwe klanten en volgt op de recente aanstelling van Sanne Tolsma als Head of Business. Per 1 maart zal Joe Public samen met een team van digitale partner Springbok haar intrek nemen in een nieuw pand in Amsterdam Oost. De combinatie Joe Public-Springbok zal ruim 40 mensen sterk zijn en werkt intensief samen op onder meer ALDI en een onlangs gewonnen klant in de financiële dienstverlening.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sanne Tolsma leidt Joe Public, Thecla Schaeffer Head of Strategy
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Peter van Wijnaerde: De besmette glans van AI
Peter Van Wijnaerde: Inzicht in bureaus met Teamleader
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers