Gabriël Snuverink, Paul van Os en Gonneke van Zutphen naar Joe Public

Per 1 december zijn drie senior mensen gestart bij Joe Public Amsterdam. Strategy Director Gabriël Snuverink en Account Director Paul van Os komen beiden van TBWA\NEBOKO. Gonneke van Zutphen treedt in dienst als Account Director.

Alle drie brengen bureau-ervaring met zich mee. Zo werkte Gabriel Snuverink onder meer tien jaar bij Alfred en drie jaar bij TBWA en was hij vijf jaar actief als Research Director bij onderzoeksbureau Mare. Paul van Os werkte de afgelopen vier jaar bij TBWA als Brand Director op onder andere Albert Heijn. Gonneke van Zutphen werkt al ruim 25 jaar als freelancer aan zowel bureau- als adverteerderszijde en was de laatste jaren met name verbonden aan Ceçi n’est pas un bureau.

De versterking van de seniorlaag bij het Bureau van het Jaar was nodig door de winst van een aantal nieuwe klanten en volgt op de recente aanstelling van Sanne Tolsma als Head of Business. Per 1 maart zal Joe Public samen met een team van digitale partner Springbok haar intrek nemen in een nieuw pand in Amsterdam Oost. De combinatie Joe Public-Springbok zal ruim 40 mensen sterk zijn en werkt intensief samen op onder meer ALDI en een onlangs gewonnen klant in de financiële dienstverlening.

www.joepublic.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Peter van Wijnaerde: Liever heruitvinden dan blijven breken

21-07-2025 | 09:54:09
Disruptie verkoopt. Powerpoints, headlines, prijzen. Iedereen wil de norm opblazen. Dat is sexy. Maar wie bouwt er eigenlijk nog? Wie zorgt ervoor dat wat overblijft ook werkt?

Peter van Wijnaerde: Slimme merken blijven twijfelen

14-07-2025 | 09:38:00
Zekerheid is valuta. Daar koop je snelheid en impact mee. Denk je. Ik ken vooral vakidioten die overal heel zeker van zijn.

Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?

07-07-2025 | 08:37:00
Het probleem met AI is niet dat het emotioneel dom is. Het weet niet vanzelf wat echt telt. We trainen systemen om te voorspellen

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia

30-06-2025 | 15:29:00
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.