Fightclub maakt introductiecampagne steenwolplaat Rock4All Knauf

Fightclub heeft voor Knauf Insulation de introductiecampagne gemaakt van een steenwolplaat. De Rock4All is een universele steenwolplaat waarmee iedere vakman ongeacht het type klus makkelijk uit de voeten kan.



Bram Verbogt, Partner & Client Management bij Fightclub “Net zoals de grootste rocksterren hun nieuwste hits aankondigen op de radio of Spotify, introduceren wij dé plaat waarmee je elke isolatieklus rockt. Uiteraard volledig in rockthema én een speciaal voor deze campagne gecomponeerde tune.”

Vivian Kennes, senior Communications Specialist van Knauf Insulation Nederland: “Waar deze branche zich qua campagnes voornamelijk kenmerkt door technische specificaties die al snel overgaan op de inhoud van producten, weten we met deze campagne echt iets totaal vernieuwends neer te zetten. En daar zijn wij natuurlijk heel trots op."

De campagne wordt in de gehele Benelux afgetrapt met een reeks online video’s en zal 360 worden doorvertaald van social content, DM’s tot POS en een radiocampagne.

www.knaufinsulation.nl
www.fightclub.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.