Fightclub maakt introductiecampagne steenwolplaat Rock4All Knauf

Fightclub heeft voor Knauf Insulation de introductiecampagne gemaakt van een steenwolplaat. De Rock4All is een universele steenwolplaat waarmee iedere vakman ongeacht het type klus makkelijk uit de voeten kan.



Bram Verbogt, Partner & Client Management bij Fightclub “Net zoals de grootste rocksterren hun nieuwste hits aankondigen op de radio of Spotify, introduceren wij dé plaat waarmee je elke isolatieklus rockt. Uiteraard volledig in rockthema én een speciaal voor deze campagne gecomponeerde tune.”

Vivian Kennes, senior Communications Specialist van Knauf Insulation Nederland: “Waar deze branche zich qua campagnes voornamelijk kenmerkt door technische specificaties die al snel overgaan op de inhoud van producten, weten we met deze campagne echt iets totaal vernieuwends neer te zetten. En daar zijn wij natuurlijk heel trots op."

De campagne wordt in de gehele Benelux afgetrapt met een reeks online video’s en zal 360 worden doorvertaald van social content, DM’s tot POS en een radiocampagne.

www.knaufinsulation.nl
www.fightclub.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.