Fatboy lanceert roaring campagne voor Outdoor 2021-collectie

Fatboy komt met een Europese digital-first campagne om de outdoorcollectie onder de aandacht te brengen. Dept heeft hiertoe een brand campain ontwikkeld die in de lente/zomer 2021 wordt gelanceerd.

Fatboy heeft een breed portfolio van in- en outdoor producten.. Naast functie en vorm wil Fatboy een bijdrage leveren aan een positieve impact op het leven van de consument, iets wat nauw aansluit op de visie van Dept: creativiteit dat iets toevoegt. Deze gedeelde visie wordt zichtbaar in de campagne Flip Boring to Roaring, gefocust op de outdoorcollectie van Fatboy. Ondersteund door het concept en mediastrategie, spoort de campagne mensen aan om hun tuin te flippen van een standaard set-up naar een roaring garden. Na een lange lockdownperiode waarin we zo lang stil gezeten hebben, daagt Fatboy mensen uit om van je tuin iets roarings te maken.  

Pauline Barendregt, Creative Director bij Fatboy: “Fatboy kijkt anders naar de wereld. Ziet andere dingen, wil het allemaal wat minder braaf. Daarom zijn onze ontwerpen en uitingen innovatief, uitgesproken en gedurfd. Maar altijd met een glimlach. Dat zie je ook terug in deze Europese merkcampagne. Na een lange periode van binnen zitten, willen we consumenten binnen de geldende richtlijnen helpen even te ontsnappen aan de dagelijkse routine. Op een inspirerende manier de sleur te laten doorbreken, zodat ze het moment naar eigen hand kunnen zetten.”

 
Jord Wessels, Commercial Director Brand & Advertising bij Dept: “De samenwerking met Fatboy bewijst opnieuw dat creativiteit echt iets kan bijdragen aan ons dagelijks leven. Fatboy weet alledaagse producten altijd uit een nét ander perspectief te bekijken en komt met leuke, verrassende oplossingen. Voor Dept een droomklant, want ook wij houden van creativiteit waar mensen daadwerkelijk wat aan hebben. De Flip Boring to Roaring-campagne is het stralende eerste product van onze samenwerking. We kijken ernaar uit om nog meer moois met elkaar neer te zetten.”

www.deptagency.com
www.fatboy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.