Energize ontwikkelt digitale campagne voor spaaractie PLUS

Energize brengt de keukenhulpjes-spaaractie van PLUS tot leven in een digitale campagne. In een geïllustreerde superheldenwereld maakt de kijker kennis met de functies van de Joseph Joseph-producten.

Zo kan de multifunctionele avocadosnijder ontpitten én met een beweging reepjes snijden en kan de vergietlepel zowel opscheppen als afgieten.

De hulpjes spelen de hoofdrol in een online campagne waar ze binnen de Touch Tell Sell funnel via verschillende middelen tot uiting komen. Zo is er een video waarin de hulpjes in een drukbezette keuken in actie komen, maar ook via instore narrowcasting en in een Facebook Instant Experience (alleen mobiel) waar je een kijkje in de keuken neemt om te ontdekken hoe de hulpjes koken makkelijker maken.

Robin Pas, Creative Director bij Energize: "Met de hulp van Artbox laten we de wereld van de superhandige keukenhulpjes tot leven komen. Op een speelse manier tonen we dat je met deze superhelden in een handomdraai iets lekkers op tafel zet."

Klanten van PLUS krijgen bij elke 5 euro een zegel en met 40 zegels is de spaarkaart vol. Een keukenhulpje is dan met korting te koop. De hoogte van de bijbetaling verschilt per product.

energize.pr.co
www.plus.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.