
Ellen van den Berg Head of Customer Experience bij Wunderman Thompson
Ellen van den Berg is aangesteld als Head of Customer Experience (CX) Wunderman Thompson in Amsterdam.
De strateeg is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van de Customer Experience. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring, opgedaan bij bureaus zoals DDB & Tribal, Edenspiekermann, Mediamatic en Lava.
Ellen van den Berg: “Ik geloof dat merken alleen maar waarde kunnen creëren wanneer ze heel goed begrijpen waar de echte behoeften van hun klanten liggen, maar ook de mogelijke barrières begrijpen en daarop acteren. Een goede customer journey is er één die over alle touch points heen, prettig en vertrouwd voelt. Pas dan heb je na de sale een ambassadeur geworven.”
Anita Lotten, Managing Director Wunderman Thompson Amsterdam: “We hebben van oudsher strategie en creatie op hoog niveau in huis, het afgelopen jaar hebben we geïnvesteerd in het bouwen en verbreden van capabilities zoals data en CRM. CX & service design zijn nu verankerd in het hart van het bureau. Ellen staat voor het volledig geïntegreerde aanbod dat wij onze klanten kunnen bieden.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert