Ellen van den Berg Head of Customer Experience bij Wunderman Thompson

Ellen van den Berg is aangesteld als Head of Customer Experience (CX) Wunderman Thompson in Amsterdam.

De strateeg is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van de Customer Experience. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring, opgedaan bij bureaus zoals DDB & Tribal, Edenspiekermann, Mediamatic en Lava.

Ellen van den Berg: “Ik geloof dat merken alleen maar waarde kunnen creëren wanneer ze heel goed begrijpen waar de echte behoeften van hun klanten liggen, maar ook de mogelijke barrières begrijpen en daarop acteren. Een goede customer journey is er één die over alle touch points heen, prettig en vertrouwd voelt.  Pas dan heb je na de sale een ambassadeur geworven.”

Anita Lotten, Managing Director Wunderman Thompson Amsterdam: “We hebben van oudsher strategie en creatie op hoog niveau in huis, het afgelopen jaar hebben we geïnvesteerd in het bouwen en verbreden van capabilities zoals data en CRM. CX & service design zijn nu verankerd in het hart van het bureau. Ellen staat voor het volledig geïntegreerde aanbod dat wij onze klanten kunnen bieden.”

www.wundermanthompson.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.