Edwin Nunnink hoofdredacteur Expovisie en Conference Matters

Jeroen Mirck, hoofdredacteur van de vaktitels Expovisie en Conference Matters, verruilt zijn hoofdredacteurschap voor een baan als politiek-bestuurlijk communicatieadviseur. Jeroen Mirck wordt opgevolgd door Edwin Nunnink.

Edwin Nunnink is een vertrouwd gezicht, want hij was de afgelopen twee decennia hoofdredacteur bij de vorige eigenaar van beide titels Het Portaal Uitgevers. Na een overname werden Expovisie en Conference Matters op 1 mei 2022 eigendom van de nieuw opgerichte uitgeverij Zynchrone Media. Jeroen Mirck startte daar als hoofdredacteur, maar kiest ervoor om het bedrijf te verlaten.

Succesvolle herstart

Jeroen Mirck: "Ik ben dol op de wereld van beurzen, congressen en evenementen, maar heb ook altijd een bovengemiddelde interesse gehad voor politieke communicatie. Bovendien was ik op zoek naar een betere werk-privébalans. Per 1 februari word ik communicatieadviseur bij de gemeente Beverwijk, waar ik me beroepsmatig ga communiceren over grootstedelijke thema’s in de regio waar ik zelf woon."

Edwin Nunnink: "Ik ben zeer onder de indruk van de succesvolle herstart van Expovisie en Conference Matters in een periode waarin de live-communicatiesector na twee jaar stilstand weer op gang moest komen."

Ambities reiken ver

Edwin Nunnink: "De ambities van Zynchrone Media reiken echter verder. Live-communicatie verdient als essentiële marketing- en communicatie-tool een hoogwaardig platform als kenniscentrum en intermediair. Wij creëren een platform dat marketeers en organisers journalistieke content biedt over ontwikkelingen op het gebied van live-communicatie, nu en in de toekomst, en waar ze tools vinden om het medium optimaal in te zetten."

www.zynchrone.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.